Tuesday, February 23, 2016

Xheneti dhe Xhehnemi janë krijuar tashmë!...

Xheneti dhe Xhehnemi janë krijuar tashmë!...




BISMILAHIRR RRAHMANI RRAHIM . Me emrin e All-llahut, Mëshiruesit, Mëshirëbërsit!
Ju përshëndes me përshëndetjen më të bukur Islame: "Es selamualejkum ve rahmetullahi ve berekatuhu".
“O ti shpirt i qetësuar! Kthehu te Zoti yt i kënaqur dhe i pranuar! Hyr në grupin e robërve të Mi! dhe hyr në xhenetin Tim.” (El-Faxhr 89: 29-31)
Eshtë thënë: çdo gjë do të zhduket “përveç fuqisë së Tij” dhe përveç “asaj që veprohet për hirë të Fytyrës së Tij.”
“Kur Zoti yt nxori nga kurrizi i bijve të Ademit pasardhësit e tyre dhe i bëri të dëshmojnë kundër vetes së tyre, u tha: “A nuk jam Unë Zoti juaj?” Ata u përgjigjën: “Po, dëshmojmë se Ti je”. (Araf, 172)
Nga argumentet e Kuranit të cilat dëshmojnë se Xheneti dhe Xhehenemi janë të krijuara, janë Fjalët e Allahut Te’ala (në lidhje me Xhenetin):
أُعِدَّتْ لِلْمُتَّقِينَ
“… i përgatitur për të devotshmit.” 3:133
أُعِدَّتْ لِلَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرُسُلِهِ
“… i përgatitur për ata që i besuan Allahut dhe të dërguarve të Tij.” 57:21
Ndërsa, në lidhje me Xhehenemin thotë:
وَاتَّقُواْ النَّارَ الَّتِي أُعِدَّتْ لِلْكَافِرِينَ
“Dhe ruajuni zjarrit, i cili është përgatitur për jobesimtarët!” 3:131
Profeti salallahu alejhi ue selem e pa sidretul-munteha [5].
Në hadith e Enesit thuhet:
ثم اطلق بي جبرائيل حتى أتى سدرة المنتهى
“Pastaj, shkoi Xhibrili eci me mua, derisa ai arriti tek fundi i pemës Sidretul-Munteha.”
Profeti salallahu alejhi ue selem në lidhje me xhehenemin ka thënë:
و أُريت النار ، فلم أر منْظراً كاليوم قط أَفْظَعَ ، و رأيتُ أكْثر أهلها النساءَ
“Dhe e kam parë Xhehenemin. Unë kurrë nuk kam parë diçka më të frikshme dhe pashë se shumica e banorëve të saj janë gra.”
Gjithashtu, është thënë: çdo gjë do të zhduket “përveç fuqisë së Tij” dhe përveç “asaj që veprohet për hirë të Fytyrës së Tij.”
O Zoti ynë! Vetëm Ty të takon falënderimi. Ti je Drita e qiejve dhe Tokës dhe e gjithçkaje që gjendet midis tyre. Ti je Mbajtësi i qiejve dhe Tokes e i gjithçkaje që gjendet midis tyre. Ti je i Vërteti; premtimi Yt është i vërtetë; fjala Jote është e vërtetë; takimi me Ty është i vërtetë, Xheneti dhe Xhehnemi janë të vërtetë, të Dërguarit dhe Muhamedi (paqja dhe shpëtimi qofshin mbi të) janë të vërtetë, Dita e Fundit është e vërtetë. O Zot! Vetëm Ty të dorëzohemi, Ty të besojmë, Ty të mbështetemi, ty të drejtohemi, për ty armiqësohemi dhe gjykimin Tënd kërkojmë; prandaj na i fal gabimet e mëparshme dhe të tashmet, ato që i bëjmë fshehurazi dhe haptazi. Ti je Zoti ynë, nuk ka zot tjetër që meriton të adhurohet , përveq Teje.
Zoti i Lartësuar e di më së miri!

Prezenton: Sabri Selmani

1 comment:

  1. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre, sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme.

    Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për ndihmë, kështu që bëra disa kërkime në internet dhe hasa në një faqe ku pashë se Dr. DAWN ACUNA, një magjistar, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 3 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje.

    Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr. DAWN ACUNA për zgjidhje të shpejtë.
    1) Nëse dëshironi të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    2) Nëse keni nevojë për paqe / gëzim / lumturi në martesën tuaj.
    3) Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
    4) Nëse dëshironi të kuroni çdo lloj sëmundje, Kancerin/HIV/Tubën e bllokimit/etj.
    5) Nëse doni të tërheqni dikë në jetën tuaj.
    Whatsapp: +2348032246310
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete