Thursday, December 24, 2015

Ebu Hanife dhe Evzaiu në Haxh



Ebu Hanife dhe Evzaiu në Haxh


"Janë takuar Ebu Hanife dhe Evzaiu në Haxh dhe Evzaiu i është drejtuar Ebu Hanifes dhe i ka thënë : " Çfar është puna me juve nga Iraku , përse nuk i çoni duart pas tekbirit dhe pas ngritjes nga rukuia ?!"
Ebu Hanife tha : "Për arsye se nuk ka arrdhur diqka nga Pejgamberi që e konfirmon bindshëm këtë"
Evzaiu ka thënë "Si nuk ka arrdhur, kur mua më ka treguar Zuhriu , nga Salimi , nga Ibn Omeri se Profeti ,paqja qoftë mbi të , i ka ngritur duart pas tekbirit fillestar dhe kur drejtohej nga rukui"
Ebu Hanife ka thënë: "Mua më ka treguar Hamadi , nga Ibrahimi , e ai nga Alkame dhe Esvedi , e këta të dy nga Abdullah ibn Mesudi, se Pejgamberi , paqja qoftë mbi të , nuk i ka ngritur duart , përpos në tekbirin fillestarë"
(Këtë hadith e transmeton Tirmidhiu, Nesaiu , Ebu Davudi etj..)
Evzaiu (kthehet nga masa dhe ) thotë: "Çudi me Ebu Hanifen po i tregoj hadith nga Zuhriu , nga Salimi , e ky nga Ibn Omeri , kurse ai më transmeton mua nga Hamadi , nga Ibrahimi , nga Alkameja , e ky nga Ibn Mesudi !!!
Atëher Ebu Hanife i ka thënë : "Sa për Hamadin ai ka qen më fekih (jurist më i shquar) sesa Zuhriu , e Ibrahimi ka qen më fekih sesa Salimi , kurse për Abdullah Ibn Omerin sikur mos të ishte sahabij do të thoja se Alkame dhe Esvedi kan qen më fekih sesa ai , e sa i përket Abdullah ibn Mesudit , ai është Abdullah ( i pakrahasueshëm , ishte prej gjashtë të parëve që kishin pranuar Islamin ,dhe falej në safin e parë, menjëher pas Profetit , pra dihet përparsija e tij në dituri ndaj Ibn Omerit , si i ri që ishte falej në fund të safave )
Pas kësaj Evzaiu heshti dhe nuk foli më.

("Mesanid'ul-Imam" (vëll.1 , fq. 302))

No comments:

Post a Comment