Tuesday, January 26, 2016

Hak teala

Hak teala


Hak teala kur e krijoi Ademin
E hjeshoi Ai me te gjithë alemin


Gjithë melaqet Ademit sexhde i banë
N’Levhi mahfudh emri Hakut kështu u kanë


Me nur t’shejtit Ademin Haku e gëzoi
Prej xhenneti n’këtë dynja me te e çoi


I tha dije që ky nur i Mustafas
Pas shumë kohe do t’i epet ky Havas


Dhe tha ta dijsh që ky nur i dostit tim
I Resulit, Muhamedit t’dashnit tim


E për këtë nur Ademit Haku i ka thënë
Marrin t’gjithë prej tina dritë dhe diell e hënë


Mbet’ me muaj nuri me të dhe me vjet
Deri nisi Shiti që me le në këtë jetë


Atëherë Havës ju dha dhe ju ba bejan 
Mbet me Havën nuri edhe shumë zeman


Për silsile t’shejtit gjithë vinte ky nur 
Deri bëni Muhamedi n’jetë zuhur


Pasiqë e gjet ky nur vendin e vetë
Pas Resulit askujt më miras s’i mbet


Prej Resulit n’dashi ju me pasë shefat
Shpirtit t’tij thueni me ashk es-salat



«sexhde» - pjesë e namazit, përulje me fytyrë në tokë;
«Levhi Mahfudh» - Libri i amshuem; 
«Mustafa» - emër i Muhamedit (i zgjedhur)
«Hava» - bashkëshortja e Ademit, nëna e njerëzimit
«Shiti» - djali i Ademit, emër njeriu;
«zuhur» - doli në shesh, u lajmërua;
«miras» - trashëgim (origj. mirath);
«bejan» - shpjegim, dëftim;
«zeman» - kohë;
«silsile - verig (paraardhësit).

2 comments:

  1. Unë jam me burrin tim për 7 vite pa fëmijë, unë dhe burri im provuam gjithçka që ishte e mundur por nuk pati rezultat, derisa takova një mike timen shumë të mirë e cila më tregoi për Dr. Dawn acuna dhe si e ndihmoi ajo, i shpjegova. gjithçka për Dr dawn acuna pasi e kontaktova në Whatsapp, ajo më premtoi të më ndihmonte, më dha disa udhëzime të cilat i bëra të gjitha në mënyrë perfekte, për habinë time mbeta shtatzënë 2 javë pasi ajo më ndihmoi dhe tani kam një fëmijë të bukur tani. faleminderit Dr dawn acuna, kontaktoni me të për një zgjidhje të shpejtë të problemit tuaj,
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse dëshironi fat të mirë në jetën tuaj.
    *Nëse doni të ndaloni abortin dhe të tjerët,
    : email { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete
  2. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre, sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme.

    Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për ndihmë, kështu që bëra disa kërkime në internet dhe hasa në një faqe ku pashë se Dr. DAWN ACUNA, një magjistar, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 3 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje.

    Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr. DAWN ACUNA për zgjidhje të shpejtë.
    1) Nëse dëshironi të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    2) Nëse keni nevojë për paqe / gëzim / lumturi në martesën tuaj.
    3) Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
    4) Nëse dëshironi të kuroni çdo lloj sëmundje, Kancerin/HIV/Tubën e bllokimit/etj.
    5) Nëse doni të tërheqni dikë në jetën tuaj.
    Whatsapp: +2348032246310
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete