Wednesday, January 6, 2016

Mes'hin mbi çorape

Mes’hi mbi çorape


Mes’hi mbi çorape lejohet me kusht nëse janë të trasha, nuk duket asgjë nën to, nëse ka mundësi të ecet me to një FERSEH e më tepër ( një orë e gjysmë ) pa këpucë, dhe duhet të ndalojnë depërtimin e lagështisë së ujit brenda në këmbë.
Këto kushte nuk i plotësojnë çorapet të cilat prodhohen dhe përdoren në këtë kohë.

Të gjithë Imamët janë të unifikuar se nuk lejohet mes’hi mbi çorapet e holla të tejdukshme.
Argumenti që janë bazuar për këtë është hadithi i El Mugire ibn Shu’be se Pejgamberi s.a.v.s. ka marrë abdes dhe i ka dhënë mes’h çorapeve... *Transmeton tirmidhiu,, kurse e kanë kontestuar disa muhadithin.
*El fikhul hanefij fi thewbihil xhedid.

Gjithashtu në librin “ El fikh el vadih “ të autorit Dr. Muhamed Bekr Ismail thotë:
Lejohet mes’hi mbi çorape me kusht që të jenë të trasha, nuk duket nën to asgjë, dhe nuk depërton uji në këmbë nëse i fut në ujë... *El fikul vadih.

Në librin “ El-lubab fi sherh elkitab” fq. 40 thotë: Nuk lejohet mes’hi mbi çorape qofshin të holla apo të trasha sipas Ebu Hanifes, përveç nëse janë të lëkurës..
Kurse ebu Jusufi dhe Muhamedi thonë se: Lejohet mes’hi mbi çorape nëse janë të lëkurës apo janë të trasha, dhe nëse rrinë të shtrënguara vetë pa i shtrënguar me diçka, dhe të cilat nuk e lëshojnë ujin.
Nga të gjitha këto del se: Nëse janë të trasha me kushtet e lartëpërmendura lejohet mes’hi mbi çorape, e nëse janë të holla dhe nuk i plotësojnë kushtet e lartëpërmendura nuk lejohet.
*El-lubab fi sherhil kitab

Qendra për fetva në Egjipt në fetvanë me numër 719 jep këtë fetva:

“Lejohet te të gjithë dijetarët mes’hi mbi çorapet nëse janë të lëkurës dhe mundet me ecë me to, dhe i ka veshur në pastërti (me abdes).
Bazohet për këtë në hadithin e Elmugire ibnu Shu’be se i dërguari i Allahut s.a.v.s. i ka dhënë mes’h çorapeve ...
Dijetarët kanë bër lidhje mes hadithit që transmetohet për çorapet dhe haditheve për mes’hin e mesteve,, ku i kanë kushtëzuar të njëjtat kushte që i kanë për mestet.
Mirëpo disa dijetar, si disa të Hanbelive, si Kasimi dhe Ahmed Shakir prej të mëvonshmëve, e kanë marrë kuptimin e hapur të tekstit dhe kanë lejuar mes’hin mbi çorape pamvarësisht si janë ato.
Nga kjo që u tha: Ndalohet mes’hi mbi çorape të holla nga shumica absolute e dijetarëve,,, kurse e lejon vetëm një pakicë prej tyre.
Nga kjo pra kuptohet përgjigja e kësaj. Allahu e din më së miri”. *Qendra për fetva Egjipt.

Si përfundim del se: Çorapet e kohës tonë nuk lejojet që ti ipet mes’h,,, e ata që e bëjnë këtë kush do që të jenë, veprojnë në kundërshtim me atë që shumica absolute e dijetarëve të të gjitha kohërave e kanë kuptuar nga argumenetet se është e ndaluar.

Mr. Ragmi Destani

No comments:

Post a Comment